Kursu
Darbs
kursi@progmeistars.lv |
#57 2014. gada 11. janvāris ® Pulkveža
Brieža 6-1, tel. 26428902, 67336035, www.progmeistars.lv |
Iestāšanas kursos.
Bez pārrunām tiek uzņemti:
· lietišķajās nodaļās skolēni sākot ar 5.klasi;
· programmēšanas sākuma un pamatnodaļās olimpiāžu godalgu ieguvēji un skolēni ar teicamām atzīmēm matemātikā (tas, kurš vēlas iestāties, uzrāda administrācijai diplomu vai liecību);
· programmēšanas sākuma un pamatnodaļās citu nodaļu audzēkņi, kas saņēma pasniedzēju rekomendācijas.
Citi skolēni tiek uzņemti pēc pārrunu vai iepazīšanās programmēšanas nodarbību rezultātiem. Uz šīm nodarbībām tiek aicināti 6.-11.klašu skolēni (gan kursu audzēkņi, gan arī tie, kas nav kursu audzēkņi). Skolēni apmēram 1 stundu programmē robota pārvietošanos, bet pēc tam apmēram 15-20 minūtes risina atjautības uzdevumus.
Vairākas tādas nodarbības notiek visu gadu laikā. Ir jāapmeklē viena no tām. Vienkārši sekojiet reklāmai mūsu mājas lapā. Uz šādām nodarbībām vienmēr ir iepriekš jāpierakstās. Lai to izdarītu, ir jāgriežas pie kursu administrācijas. Tālr.67336035, 26428902.
Speckurss Unity.
Aleksejs Volovoiks
Ja jūs interesē
datorspēles, ja jūs vēlētos saprast, kā tiek
programmētas datorspēles, tad šis kurss ir domāts jums.
Semestra laikā mēs iepazīsimies ar Unity izstrādes vidi un
tās trīsdimensiju spēļu izstrādes
instrumentāriju. Šodien Unity ir viena no vispopulārākajām
platformām. Piemēram, izmantojot Unity, kompānija Blizzard
izveidoja vienu no populārākajām spēlēm Hearthstone:
Heroes of Warcraft. Uzsākt darbu ar Unity nav sarežģīti,
jau pirmajā nodarbībā mēs sāksim konstruēt 3D
skatus. Būs pēc iespējas vairāk prakses,
sarežģītās teorijas - minimāli. Katram kursu
apmeklētājam būs iespēja izstrādāt savu projektu.
Pilnīgi pietiek ar programmēšanas pamatu
zināšanām. Kā programmēšanas valodu izmantojam C#.
Nāciet, būs
interesanti!
Apmācības programmas pamatelementi:
·
Apgūstam
redaktoru, veidojam vienkāršus skatus.
·
Kamera,
kameras vadība.
·
3D
Studio Max, izstrādājam savus objektus, imponējam
objektus.
·
Veidojam ainavas. Multi-teksturēšana.
·
Sadursmju apstrāde. Fizika.
·
Apgaismojums.
·
Skriptu
rakstīšana. C#
programmēšanas valoda.
·
Vektori, matricas.
·
Animācija. Skeletu animācija.
·
Daļiņu sistēmas.
·
Spēles personāžu AI. Navigācija.
·
Lietotāja saskarne. Skaņa.
·
Šeideri.
Viskrievijas
skolēnu komandu programmēšanas olimpiādē 2014
uzstājāmies lieliski!
Piecpadsmitā Viskrievijas skolēnu
komandu programmēšanas olimpiāde notika 2014. gada 29.-30.
novembrī Sanktpēterburgā, Almati, Barnaulā,
Erevānā, Kremenčugā, Taškentā, Tbilisi.
No
kreisas puses uz labo pusi: universitātes ITMO informatīvu
tehnoloģiju un programmēšanas fakultātes dekāns
V.Parfjonovs.
Mūsu
“zelta” komanda: Aleksejs Popovs,
Aleksejs Zajakins, Inguss Jānis
Pretkalniņš, treneris S.Meļņiks.
Fotogrāfijā
ir redzams viņš un mūsu otrā komanda Progmeistars.
Viņi uzlaboja savu pērnā gada rezultātu un ieguva
otrās pakāpes diplomu.
No kreisas puses uz labo
pusi: Kristaps Čivkulis, Pēteris Pakalns, Mihails Smolins un
S.Meļņiks .
Mūsu komandas
uzstājās lieliski! Olimpiādes vietne http://neerc.ifmo.ru/school/russia-team/
Apsveicam jauniešus un
viņu treneri!
Vēlreiz
par statistikas kursu
Pagājušajā numurā tika publicēts aicinājums iziet statistikas un varbūtības teorijas kursu. To lasīs datu apstrādes un analīzes speciālists Aleksandrs Gehsbargs, kuram ir liela pieredze darbā datamaininga jomā. Turklāt tagad viņš nolasīja šādu kursu studentiem angļu valodā. Aleksandram izdevās izveidot dziļu un noderīgu kursu klausītājiem, kuriem ir matemātikas zināšanas pamatskolas apjomā. Pat augstākās matemātikas objektiem viņš sameklēja vienkāršas un efektīvas analoģijas.
Arī
pie mums acīmredzot A. Gehsbargs lasīs kursu angļu valodā.
Šī ir lieliska iespēja laikus iegūt zolīdu
zināšanu un iemaņu bagāžu, pirmkārt, tiem, kas
vēlas apgūt datu apstrādes statistikas metodes, otrkārt,
tiem, kas grasās turpināt izglītību angļu valodā.
Pagaidām vecāko klašu skolēni un studenti var
sūtīt savus pieteikumus uz mūsu e-pastu. Nodarbības sāksies
februārī. Pēc tam, kad būs izvēlēta
nedēļas diena un nodarbības laiks, mēs galīgi
saskaņosim klausītāju sarakstu un apmaksas termiņu. Maksa
ir precizēta: tā būs 45-50 eiro.
Kā
izvietot rūteri mājās.
Redakcija cer, ka domājošs
lasītājs spēs nošķirt piezīmes
oriģinālo tekstu, kuru uzrakstīja līdz Ziemassvētkiem
D.Komarskis, ņemot par pamatu materiālus no interneta, no redaktora
jaungades “padomes”
Rūtera
izvietošana mājās ir diezgan piņķerīgs darbs.
Gadās, ka rūteris atrodas 10 m attālumā no jums, tomēr
signāls vairs nav pieejams. Šajā piezīmē jums tiks
sniegti daži padomi un norādījumi par rūtera
izvietošanu pareizajā vietā.
Galvenais ir atcerēties, ka katrs
priekšmets, kurš ir novietots starp rūteri un ierīci,
veicina signāla kvalitātes pasliktināšanos. Piemēram,
dzelzs, tērauds, betons, ķieģelis, stikls vai ūdens rada
diezgan stiprus signāla traucējumus. Ja ir iespējams,
pārvietojiet dažus priekšmetus tālāk no rūtera citā
vietā. Tomēr
vislielākais šķērslis radiosignālam ir siena ar
armatūru. Tā
rada spēcīgu ekranizējošo iedarbību: signāla
stiprums ļoti samazinās, un kaimiņu rūtera paroles
zināšana kļūst bezjēdzīga.
Tomēr, ko darīt, ja sienām ir laba caurlaidība, bet… kaimiņu Wi-Fi tīkliem, un šie tīkli sāk traucēt strādāt jūsu rūterim. Šajā gadījumā ir jāmēģina nomainīt kanālu. Skaidrojam, ka bāzes frekvence 2,4 GHz dalās 11-14 apakšfrekvenču kanālos. Ja vairāku rūteru signāli krustojas, tad Wi-Fi tīklu darbībā var rasties daudz dažādas kļūdas: pastāvīgs savienojuma pārtraukums, zems interneta ātrums un vēl daudz dažādas un neskaidras problēmas. Izmantojiet interneta vai zinoša drauga palīdzību kanāla nomaiņai.
Radiosignāla
kvalitāti var negatīvi ietekmēt arī citas
elektroierīces. Piemēram, rūtera signālu var
apslāpēt parasts mājas radiotelefons (bāze izplata
signālu pat tad, kad telefonu neizmanto). Ja novietot rūteri
pārāk tuvu televizoram, no tā arī nekas labs nesanāks.
Starp citu, arī mikroviļņu krāsns ir rūtera
radiosignāla „ienaidnieks”. Vienkāršāk sakot, visas
radioierīces, kuras strādā 2,4 GHz frekvencē,
negatīvi ietekmē rūtera radiosignālu.
Antenai ir
svarīga loma. Šajā attēlā ir parādīts
ieteicamais antenu izvietojums.
Tā kā saskaņā ar austrumu kalendāru 2015. gads
ir koka Kazas vai Aitas (pēc vienas versijas – zaļas, pēc
citas – zilas) gads, tad optimāls variants, mums šķiet, ir
rūteris ar divām antenām, viena no kurām ir zaļā,
bet otra – zilā krāsā. Īsāk sakot, izvēlieties
variantu, lai aitas būtu veselas, Wi-Fi – stabils un jūs būtu
laimīgi!
Laimīgu Jauno gadu!
Papildus informācija ir, piemēram, šeit
http://hobbyits.com/wi-fi-router/pochemu-ploxoj-i-slabyj-signal-wi-fi-routera-v-domashnej-seti.html